Thursday, January 7, 2010

jangan memilih aku - anang feat syahrini

Anang and syahrini indeed a sensational singer pair, since the appearance of this pair, the music world grew crowded. This duet couples often do intimate scenes on stage.
starting from the arena 'DAHSYATNYA' awards on Friday (02/26/2010) that in the title in jitec, mangga 2 jakarta. at the music awards show to mankind by the private TV station RCTI Anang and syahrini a rendition of 'jangan memilih aku' surprise, and even make the audience was amazed to see their intimate acts. . .


later in the week (02/28/2010) and Regine syahrini held a concert in QUEEN ELISABETH STADIUM, HONGKONG.in front of an estimated six thousand spectators in the stadium that night, again and syahrini Anangdoing intimate scenesthat night when bringing a song, suddenly embraced Anang syahrini from behind and kissed his shoulder syahrinibut these actions seem to make syahrini Anang uncomfortable, it is clearly visible when anang wanted to do the same conduct syahrini refused and threw the words 'ini namanya duda gatel,main cium-cium aja' syahrini said, glancing sarcastically. . .

Anang and syahrini even got on the news it to do a 'nikah siri', on the news mentioned that the cause is the second baby Anang Hermansyah, azriel and Aurel who asked for the Swatch new mothers. 'but not that easy, of course, the candidate's wife should be in accordance criteria and could be close to my children 'says anang.
whether syahrini match the criteria?, right syahrini close to Aurel and azriel 'when the news konfirmasitentang rush in and countered by Anang syahrini. . .

and this is the most sensational songs from anang and syahrini

 jangan memilih aku - anang feat syahrini
Terenggut hatiku terpanah asmara
Sedih suka sirna sudah
Bila kau jadi milikku
Memang lukaku belum sembuh semua
Juga dukaku belum sirna semua
[Anang Hermansyah]
Jangan memilih aku
Bila kau tak sanggup setia
Kau tak mengerti aku
Diriku yang pernah terluka
[Syahrini]
Jangan memilih aku
Bila kau tak bisa setia
Kau tak mengerti aku
Diriku yang pernah terluka
Cinta
[Anang Hermansyah]
Terenggut hatiku terpanah asmara
Sedih suka sirna sudah
Bila kau jadi milikku
Memang lukaku belum sembuh semua
Juga dukaku belum sirna semua
[Syahrini]
Jangan memilih aku
Bila kau tak sanggup setia
Kau tak mengerti aku
Diriku yang pernah terluka
[Anang Hermansyah]
Jangan memilih aku
Bila kau tak bisa setia
Kau tak mengerti aku
Diriku
[Anang Hermansyah & Syahrini]
Yang pernah terluka
Cinta
Ku pernah terluka
Hasrat ini mau hati
Tak mau pisah darimu
Jangan memilih aku
Bila kau tak sanggup setia
Kau tak mengerti aku
Diriku yang pernah terluka
Jangan memilih aku
Bila kau tak sanggup setia
Kau tak mengerti aku
Diriku yang pernah terluka
Kau tak mengerti aku
Diriku yang pernah terluka
Cinta
Jangan memilih aku
Jangan memilih aku

No comments:

Post a Comment